SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor lang er frakttiden?
Frakttiden er 2-3 virkedager. Og vi har ulike fraktalternativ du kan velge mellom. Våre pakker sendes med digital sporing slik at du kan følge prosessen via en link du mottar på mail eller mobil
 
Hvor leveres produktet mitt?
Vi sender produktet direkte til postkassen din slik at du slipper å gå innom postkontoret! Derfor er det viktig å huske på at navnet på bestillingen stemmer overens med navnet på postkassen din. Dersom pakken ikke får plass i postkassen din vil den bli sendt til ditt nærmeste postkontor og du vil gis beskjed
 
Pakken min kom aldri frem
Ved bestilling mottok du en link for å spore pakken din. Leveringstiden er 2-3 virkedager altså alle dager som ikke er søndag eller offentlige helligdager. Dersom denne infoen ikke var tilstrekkelig ta kontakt med oss på kundeservice@maradasilva.no med ditt fulle navn og ditt ordrenummer slik at vi kan løse problemet
 
Jeg mottok produktet mitt men det er ødelagt eller det er en mangel på produktet
Det er beklagelig! Ta kontakt med oss på kundeservice@maradasilva.no med ditt fulle navn og ordrenummer så skal vi få sendt et nytt spill ved første mulighet
 
 
Kan jeg angre på kjøpet mitt og returnere varen?
Selvfølgelig. I tråd med lovverket har du fri returrett på kjøp gjort i vår nettbutikk innen 14 dager etter at du mottok produktet. Du må samtidig overholde din angrefrist som er at du senest innen 14 dager etter du mottar varen gir oss beskjed om at du ønsker å returnere varen ved mail til kundeservice@maradasilva.no Angreretten forutsetter at varen er i samme stand som da du mottok den. Altså kan du ikke åpne emballasjen på produktet og fremdeles motta full refusjon på kjøpet ditt
 
Jeg er interessert i å selge MARA DASILVA
Vi selger hovedsakelig produktene direkte til forbruker via vår nettside, men vi ber retailere og andre som er interessert i å selge våre produkter sende en mail til kundeservice@maradasilva.no med en forespørsel.